Спеціалізований транспорт, фургони, надбудови
Хлібні фургони Mercedes-Benz Sprinter
Нова модифікація Mercedes-Benz Sprinter розроблена спеціально для перевезення хлібобулочної та кондитерської продукції. Експлуатація полегшується чотирма дверима, які розраховані на 96 лотків в корпусі вантажного відсіку, що дозволяють швидко завантажувати і розвантажувати товар.
У конструкції хлібних фургонів використовується ізоляційний шар. Товщина цього шару в стандартній комплектації складає 50 мм, хоча в залежності від замовлення може становити від 25 мм до 100 мм. В якості термоізолятора використовується пінопласт, пінополіуретан, пінополістирол. Всі ізолюючі матеріали пройшли випробування на токсичність в Україні і визнані безпечними в застосуванні як утеплювач. Так само доведена їх стійкість до гниття, впливу цвілі і мікроорганізмів.
Конструкція фургону має металевий зварний каркас, до якого за допомогою самовитяжних алюмінієвих клепок кріпляться елементи обшивки фургона;
Існують різні варіанти обшивки:
• водостійка фанера, товщиною 9мм, стики обробляються герметиком;
• сталевий оцинкований лист, товщиною 0,5 × 0,55 мм з плакованого покриття;
Завдяки конструкції фургона на базі Mercedes-Benz Sprinter гарячі хлібобулочні вироби зберігають свої споживчі властивості, які не піддаються впливу вологи. Крім того, для організації ефективної циркуляції повітря в кузові передбачені вентиляційні решітки на передній і задній стінці фургона. Класичні фургони розраховані на 96 -200 лотків. Нами були виготовлені різні варіанти хлібних фургонів, а також велика кількість прорахунків на базі різних видів шасі, серед яких: Mercedes, Iveco, Ford, Peugeot, Citroen, Isuzu і т.д.
Параметри і елементи надбудови |
Характеристики |
Тип фургону |
Фургон для перевезення хліба і кондитерських виробів |
Довжина, мм |
3490 |
Ширина, мм |
1990 |
Висота, мм |
1760 |
Внутрішній об'єм, м³ |
12,04 |
Вага (кг) |
800 (± 5%) |
Підрамник (каркас основи фургона) |
З гнутих профілів, антикорозійна обробка методом гарячого цинкування (або фарбування в малярній камері авто емалями) |
Кріплення фургона до рами шасі |
За допомогою консольних кронштейнів та розвантажувальних елементів. У задній частині – жорстке з’єднання |
Конструкція фургона |
Безкаркасна сандвіч-панельна конструкція Товщина стінок: - передня стінка – не менше 50 мм; - бокові стінки – не менше 50 мм; - панель даху, дверей – не менше 50 мм. |
Наповнювач сендвіч-панелі |
Пінополіуретан |
Зовнішня обшивка |
Стальний оцинкований лист з полімерним покриттям RAL9003 |
Внутрішня обшивка |
Стальний оцинкований лист з полімерним покриттям RAL9003 |
Підлога |
- Монолітна, багатошарова, самонесуча конструкція, термоізольована, товщиною не менше 50 мм, у складі підлоги - вологостійка фанера термоізолятор – екструдований пінополістирол; - Покриття підлоги (всередині фургону) – бакелітова фанера |
Двері |
- Правий боковий дверний проліт з 4-дверними отворами з нержавіючого металу - 4 - розпашні двері фургону, відчиняються на 180º з фіксатором - Гумові ущільнювачі на дверях фургону для попередження потрапляння вологи та пилу всередину фургону. |
Комбінація завантаження |
- 4 секції по 9 рядів – відстань між направляючими по висоті 170 мм. - Каркасна конструкція для завантаження лотків з нержавіючої сталі |
Фурнітура |
- З нержавіючої сталі врізного типу; - Метизи із нержавіючої сталі; - 2 петлі на 1 на створку дверей; |
Зовнішня обв'язка кузова |
Анодований транспортний алюмінієвий профіль |
Портал дверей |
Нержавіюча сталь |
Обладнання |
- Передні і задні габаритні LED маркера; - (2 червоних, 2 білих маркерних вогні) на фургоні; - Освітлення LED всередині фургону (2 плафони – 1 на 2 відсіка); - Пластикові підкрилки; - Вентиляційні решітки в передній і задній панелі: по 2 шт. |
Колір фургона |
Білий |
Гарантія |
36 місяців |
Документи |
Для постановки на облік автофургону в СЦ. |