Специализированный транспорт и ФУРГОНЫ

Хлібні фургони Mercedes-Benz Sprinter

Нова модифікація Mercedes-Benz Sprinter розроблена спеціально для перевезення хлібобулочної та кондитерської продукції. Експлуатація полегшується чотирма дверима, які розраховані на 96 лотків в корпусі вантажного відсіку, що дозволяють швидко завантажувати і розвантажувати товар.

У конструкції хлібних фургонів використовується ізоляційний шар. Товщина цього шару в стандартній комплектації складає 50 мм, хоча в залежності від замовлення може становити від 25 мм до 100 мм. В якості термоізолятора використовується пінопласт, пінополіуретан, пінополістирол. Всі ізолюючі матеріали пройшли випробування на токсичність в Україні і визнані безпечними в застосуванні як утеплювач. Так само доведена їх стійкість до гниття, впливу цвілі і мікроорганізмів.

Конструкція фургону має металевий зварний каркас, до якого за допомогою самовитяжних алюмінієвих клепок кріпляться елементи обшивки фургона;

Існують різні варіанти обшивки:

• водостійка фанера, товщиною 9мм, стики обробляються герметиком;

• сталевий оцинкований лист, товщиною 0,5 × 0,55 мм з плакованого покриття;

Завдяки конструкції фургона на базі Mercedes-Benz Sprinter гарячі хлібобулочні вироби зберігають свої споживчі властивості, які не піддаються впливу вологи. Крім того, для організації ефективної циркуляції повітря в кузові передбачені вентиляційні решітки на передній і задній стінці фургона. Класичні фургони розраховані на 96 -200 лотків. Нами були виготовлені різні варіанти хлібних фургонів, а також велика кількість прорахунків на базі різних видів шасі, серед яких: Mercedes, Iveco, Ford, Peugeot, Citroen, Isuzu і т.д.

Параметри і елементи надбудови

Характеристики

Тип фургону

Фургон для перевезення хліба і кондитерських виробів

Довжина, мм

3490

Ширина, мм

1990

Висота, мм

1760

Внутрішній об'єм, м³

12,04

Вага (кг)

800 (± 5%)

Підрамник (каркас основи фургона)

З гнутих профілів, антикорозійна обробка методом гарячого цинкування (або фарбування в малярній камері авто емалями)

Кріплення фургона до рами шасі

За допомогою консольних кронштейнів та розвантажувальних елементів. У задній частині – жорстке з’єднання

Конструкція фургона

Безкаркасна сандвіч-панельна конструкція

Товщина стінок:

- передня стінка – не менше 50 мм;

- бокові стінки – не менше 50 мм;

- панель даху, дверей – не менше 50 мм.

Наповнювач сендвіч-панелі

Пінополіуретан

Зовнішня обшивка

Стальний оцинкований  лист з полімерним покриттям RAL9003

Внутрішня обшивка

Стальний оцинкований  лист з полімерним покриттям RAL9003

Підлога

- Монолітна, багатошарова, самонесуча конструкція, термоізольована, товщиною не менше 50 мм, у складі підлоги - вологостійка фанера термоізолятор – екструдований пінополістирол;

- Покриття підлоги (всередині фургону) – бакелітова фанера

Двері

- Правий боковий дверний проліт з 4-дверними отворами з нержавіючого металу

- 4 - розпашні двері фургону, відчиняються на 180º з фіксатором

- Гумові ущільнювачі на дверях фургону для попередження потрапляння вологи та пилу всередину фургону.

Комбінація завантаження

- 4 секції по 9 рядів – відстань між направляючими по висоті 170 мм.

- Каркасна конструкція для завантаження лотків з нержавіючої сталі

Фурнітура

- З нержавіючої сталі врізного типу;

- Метизи із нержавіючої сталі;

- 2 петлі на 1 на створку дверей;

Зовнішня обв'язка кузова

Анодований транспортний алюмінієвий профіль

Портал дверей

Нержавіюча сталь

Обладнання

- Передні і задні габаритні LED маркера;

- (2 червоних, 2 білих маркерних вогні) на фургоні;

- Освітлення LED всередині фургону (2 плафони – 1 на 2 відсіка);

- Пластикові підкрилки;

- Вентиляційні решітки в передній і задній панелі: по 2 шт.

Колір фургона

Білий

Гарантія

36 місяців

Документи

Для постановки на облік автофургону в СЦ.

Мы работали с такими клиентами:
Обратная связь
Контактные данные

Тел.

(044) 374-04-64

Факс:

(044) 374-04-63

Мобильный:

(044) 466-30-38

E-mail:

sales@reform.kiev.ua

Адрес

07354, Украина

Киевская область,

Вышгородский район,

С. Новые Петровцы

Переулок 1-го Мая, 25

Основная специализация компании «РЕФОРМ» – разработка конструкций, производство и обслуживание бронированных и специализированных (передвижных автомастерских и автолабораторий) автомобилей для банковских учреждений, силовых ведомств, аварийной газовой службы и других спецслужб, а также бронирование автомобилей VIP класса для частных лиц на базе внедорожников и легковых автомобилей.

Наша компания также предоставляет услуги по сервисному обслуживанию на собственном СТО бронированных инкассаторских автомобилей, доработке спецтранспорта по индивидуальным проектам, продаже и установке инкассаторских спецконтейнеров (кейсов) на специальные автомобили.


Наши конкурентные преимущества:

  • Собственная материально-техническая база, оснащенная новейшим и высокотехнологичным оборудованием.
  • Внедрение новейших технологий и применение собственных запатентованных разработок, а также использование при изготовлении бронированных автотолько сертифицированных материалов (бронелисты, комплектующие материалы, стекло и другие).
  • Высококвалифицированный персонал, мощные конструкторские и производственные возможности, обеспечивающие полный цикл выполнения работ, – от создания чертежно-конструкторской документации до сборки бронированного автомобиля.
  • Индивидуальный подход к каждому клиенту, оперативное решение поставленных задач, постоянный контроль качества на всех этапах производства.
  • На специализированное оборудование, включая бронированные автомобили и спецавтомобили, устанавливается гарантия ООО «РЕФОРМ» без ограничения пробега на 24 месяца. Продажа бронированных авто осуществляется также с предоставлением гарантий от завода-производителя базовых автомобилей.