Спеціалізований транспорт, фургони, надбудови
Хлібні фургони Peugeot Boxer
Конструкція хлібного фургона Peugeot Boxer, за бажанням Замовника, може бути виготовлена з використанням суцільних або набірних сендвіч-панелей. В середині фургон розподіляється на відсіки та має каркасну конструкцію з нержавіючої сталі для завантаження лотків.
З правого боку розташовані дверні отвори з нержавіючої сталі. Доступ до відсіків із зовні забезпечується через вхідні двері, які відчиняються на 180° та обладнані фіксатором. Кількість дверей залежить від габаритів фургона та типу шасі. Теплоізоляційний корпус з сендвіч-панелей підтримує стабільний температурний режим, оптимальний для зберігання хлібної продукції та кондитерських виробів. Місткість фургонів поділяється на 2 типи: на 4 двері 96 лотків та на 5 дверей 120 лотків.
Внутрішня система вентиляції забезпечує оптимальну вологість в кузові, запобігає запиленню, появі грибків, бактерій і комах. Підлога кузова – теплоізоляційна, багатошарова (вологостійка фанера, екструдований пінополістирол), всередині покрита армованим склопластиком.
Параметри і елементи надбудови |
Характеристики |
Тип фургону |
Фургон для перевезення хліба і кондитерських виробів |
Довжина, мм |
3490 |
Ширина, мм |
1990 |
Висота, мм |
1760 |
Внутрішній об'єм, м³ |
12,04 |
Вага (кг) |
800 (± 5%) |
Підрамник (каркас основи фургона) |
З гнутих профілів, антикорозійна обробка методом гарячого цинкування (або фарбування в малярній камері авто емалями) |
Кріплення фургона до рами шасі |
За допомогою консольних кронштейнів та розвантажувальних елементів. У задній частині – жорстке з’єднання |
Конструкція фургона |
Безкаркасна сандвіч-панельна конструкція Товщина стінок: - передня стінка – не менше 50 мм; - бокові стінки – не менше 50 мм; - панель даху, дверей – не менше 50 мм. |
Наповнювач сендвіч-панелі |
Пінополіуретан |
Зовнішня обшивка |
Стальний оцинкований лист з полімерним покриттям RAL9003 |
Внутрішня обшивка |
Стальний оцинкований лист з полімерним покриттям RAL9003 |
Підлога |
- Монолітна, багатошарова, самонесуча конструкція, термоізольована, товщиною не менше 50 мм, у складі підлоги - вологостійка фанера термоізолятор – екструдований пінополістирол; - Покриття підлоги (всередині фургону) – бакелітова фанера |
Двері |
- Правий боковий дверний проліт з 4-дверними отворами з нержавіючого металу - 4 - розпашні двері фургону, відчиняються на 180º з фіксатором - Гумові ущільнювачі на дверях фургону для попередження потрапляння вологи та пилу всередину фургону. |
Комбінація завантаження |
- 4 секції по 9 рядів – відстань між направляючими по висоті 170 мм. - Каркасна конструкція для завантаження лотків з нержавіючої сталі |
Фурнітура |
- З нержавіючої сталі врізного типу; - Метизи із нержавіючої сталі; - 2 петлі на 1 на створку дверей; |
Зовнішня обв'язка кузова |
Анодований транспортний алюмінієвий профіль |
Портал дверей |
Нержавіюча сталь |
Обладнання |
- Передні і задні габаритні LED маркера; - (2 червоних, 2 білих маркерних вогні) на фургоні; - Освітлення LED всередині фургону (2 плафони – 1 на 2 відсіка); - Пластикові підкрилки; - Вентиляційні решітки в передній і задній панелі: по 2 шт. |
Колір фургона |
Білий |
Гарантія |
36 місяців |
Документи |
Для постановки на облік автофургону в СЦ. |